Paieška

Marketingo praktika

Humanitariniai mokslai 103 peržiūrėjo

Paskelbta: 2022 - 01 - 08

Galioja: 2022 - 01 - 31

Praktikos trukmė: 12 savaitės

Traidenio 16
Telefonas: +37063666755

Praktikos aprašymas

Praktikos tikslas - išmokti kurti turinį socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram, Tik Tok), kurti turinį tinklaraščiui, kurti ir administruoti Facebook ir Google reklamas. Praktikai vadovautų viena iš 20 Google Digital Champions Baltijos šalyse https://www.linkedin.com/in/karolina-slovcovait%C4%97/

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Rinkodaros plano sudarymas
Konkurentų veiksmų sekimas ir analizė
Kainodaros tyrimai ir analizė
Paskirstymo kanalų atranka
Reklaminės kampanijos kūrimas ir įgyvendinimas
Žiniasklaidos (medijų) rinkos analizė ir rekomendacijų dėl reklaminių žinučių vietos, laiko pateikimas
Renginių organizavimas
Pardavimų skatinimo veiksmų kūrimas, įgyvendinimas ir priežiūra
Tiesioginio marketingo veiksmų įgyvendinimas
Internetinės svetainės priežiūra ir atnaujinimas
Komunikacijos socialiuose tinkluose valdymas
Klientų duomenų bazės tvarkymas ir duomenų analizė
Rinkos tyrimų atlikimas
Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų išskyrstymas
Alternatyvių reklamos priemonių pasiūlymas ir įgyvendinimas
Prekės ženklo strategijos kūrimas ir priežiūra

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Priimsime įvairaus žinių lygio praktikantus, svarbiausia noras išmokti, o mes pasidalinsime visais savo resursais.
Reikalavimai
  • Socialinių medijų valdymo įgūdžiai
  • Verslo komunikacijos įgūdžiai, bendraujant raštu ir asmeniškai
  • Analitiniai įgūdžiai
Privalumai
  • Grafinio dizaino įgūdžiai, naudojant Adobe Creative Suite (Photoshop, InDesign, Illustrator) ar panašias programas
  • Geri organizaciniai įgūdžiai, valdymo įgūdžiai
  • Sugebėjimas dirbti, laikantis terminų
  • Sugebėjimas dirbti komandoje
  • Strateginis mąstymas ir sugebėjimas numatyti verslo galimybes
  • Kūrybiškumas
  • Iniciatyvumas