Paieška

Klientų aptarnavimo praktika

Socialiniai mokslai 48 peržiūrėjo

Paskelbta: 2022 - 11 - 23

Galioja: 2022 - 12 - 14

Pageidaujamas bakalauro kursas: 1 , 2 , 3 , 4 , 5

Pageidaujamas magistro kursas: 1 , 2

Praktikos trukmė: 12 savaitės

Spaudos g. 6-1
Telefonas: +37061269487

Praktikos aprašymas

Mes Tau patikėsime: - susipažinti su Klientų aptarnavimo skyriaus darbu; - dalyvauti informacijos teikimo klientams ir jų problemų sprendimo procese; - darbą su klientų informavimo el. paštu platforma; - prisidėti prie naujovių diegimo įmonėje ir dalyvauti naujo įrankio – Chatbot,- paleidime; - kitus darbus, susijusius su ryšių su klientais valdymo (CRM) procesais.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Susipažinimas su Klientų aptarnavimo skyriaus darbu
Asistuoti su informacijos teikimu klientams ir spręsti iškilusias problemas
Dirbti su el. pašto platforma
Prisidėti prie naujovių diegimo įmonėje

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Po praktikos Tu įgysi: - supratima apie klientų aptarnavimo procesus ir dalyvauti jų tobulinime; - susipažinsi su informacijos teikimo klientams ir jų problemų sprendimo procesu, prisidėsi prie komunikacijos efektyvinimo; - prisidėsi prie naujovių diegimo įmonėje; - realizuosi savo potencialą ir įgyti naujų žinių;
Reikalavimai
  • Atsakingumas, savarankiškumas
Privalumai
  • Lankstus darbo grafikas