Socialiniai mokslai 175 peržiūrėjo
Paskelbta: 2024 - 09 - 18
Galioja: 2024 - 10 - 18
Pageidaujamas bakalauro kursas:
2
, 3
, 4
, 5
Praktikos trukmė: 12 savaitės
Žardininkų g. 23, LT-94243 Klaipėda
Telefonas: +37061577033
Praktikos aprašymas
Praktikos tikslas - tobulėti marketingo srityje, auginant savo kompetencijas socialinių tinklų, elektroninės parduotuvės koordinavimo veikloje bei taip prisidėti prie atstovaujamų prekinių ženklų žinomumo.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Komunikacijos socialiuose tinkluose (FB,IG ,TIK TOK) valdymas
|
|
|
|
|
Internetinės svetainės priežiūra ir atnaujinimas
|
|
|
|
|
Renginių (parodų, PR ir t.t) organizavimas
|
|
|
|
|
Prekės ženklo strategijos kūrimas ir priežiūra
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
Ieškome motyvuoto, žinioms imlaus jauno marketingo/socialinių tinklų medijos specialisto, norinčio išbandyti save elektroninės komercijos rinkodaros srityje. Turėsite galimybę įgyti praktinės patirties dirbant su įvairiomis e-komercijos platformomis, prisidėti prie skaitmeninių rinkodaros kampanijų, padėti augti mūsų elektroninei parduotuvei bei auginti savo kompetenciją, planuojant ir organizuojant marketinginius veiksmus, skirtus prekinių ženklų žinomumo ir plėtros skatinimui.
Atsakomybės:
Pagalba kuriant ir įgyvendinant e-komercijos marketingo strategijas.
Dalyvavimas kuriant ir optimizuojant skaitmeninio marketingo kampanijas (Google Ads, Facebook Ads, Instagram ir kt.).
Internetinės svetainės turinio valdymas, produktų aprašymų ir vizualinio turinio kūrimas bei atnaujinimas.
Klientų elgsenos ir rinkos tendencijų stebėjimas bei įžvalgų teikimas rinkodaros komandai.
Bendradarbiavimas su kitais komandos nariais siekiant padidinti pardavimus ir pagerinti vartotojo patirtį.
Reikalavimai
- Socialinių medijų valdymo įgūdžiai
- CANVAS ar panašios programos išmanymas
- Analitiniai įgūdžiai
Privalumai
- Iniciatyvumas
- Strateginis mąstymas
- Grafinio dizaino įgūdžiai
- Kūrybiškumas