Socialiniai mokslai 141 peržiūrėjo
Paskelbta: 2024 - 10 - 02
Galioja: 2024 - 12 - 31
Pageidaujamas bakalauro kursas:
4
, 5
Pageidaujamas magistro kursas:
1
, 2
Praktikos trukmė: 12 savaitės
Lvivo g. 21A
Telefonas: +37062581167
Praktikos aprašymas
A business consultant is an individual who utilizes their competencies and specialist skills to foster growth, productivity, and efficiency within client companies.
n this role, you will need to develop a deep understanding of our clients' businesses and organizations. Your responsibilities will include engaging in discussions with top management of high-profile scale-ups and fund managers. You will analyze the business value chain, prepare presentations, models, and reports, and collaborate with senior colleagues to advise clients.
We focus on integrating AI applications into our professional services. Together, we will address all aspects of our clients' cross-border growth needs, from structuring and modeling growth and transfer pricing to implementing and documenting our recommendations and monitoring scaling and beyond.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Pirminių ir antrinių duomenų rinkimas, apdorojimas ir analizė
|
|
|
|
|
Ataskaitų, pristatymų rengimas ir redagavimas
|
|
|
|
|
Verslo aplinkos (rinkos) tyrimų atlikimas ir rekomendacijų pateikimas
|
|
|
|
|
Pagalbos, įskaitant administracinį darbą, vyresniajam verslo konsultantui teikimas
|
|
|
|
|
Kontaktavimas su klientais ir partneriais
|
|
|
|
|
Užsakymų derinimas ir detalizavimas su klientais
|
|
|
|
|
Pagalba teikiant vadybinius, strateginius sprendimus verslo restruktūrizavimo ar plėtros procesams
|
|
|
|
|
Pagalba analizuojant vidines ir išorines verslo problemas bei siūlant jų sprendimo būdus. Idėjų generavimo sesijos
|
|
|
|
|
Paraiškų verslo projektų finansavimui rengimas
|
|
|
|
|
Verslo planų rengimas
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
Educational Background:
Bachelor’s or Master’s degree in Economics, Finance, Data Science, Tax Law, or related field.
Work Experience:
Up to 2 years of relevant experience in consultancy, transfer pricing, financial analysis, or data manipulation.
Familiarity with Power BI and Excel modeling is a plus.
Skills and Competencies:
Strong analytical and problem-solving skills.
Excellent verbal and written communication in English; knowledge of Lithuanian, Latvian, Estonian, or Polish is a plus.
Proficient in MS Excel and other MS Office tools.
Personal Attributes:
Adaptable and thrives in a dynamic work culture.
Interest in investment management and startups.
Client-focused and able to understand client needs.
Location:
Based in Vilnius, with a hybrid work
Reikalavimai
- Informacijos rengimo, naudojantis įvairiais šaltiniais, ir jos pristatymo įgūdžiai
- Užsienio kalbų įgūdžiai
- Projektų ir verslo planų rengimo patirtis
- Sugebėjimas dirbti komandoje
- Turite aukštąjį išsilavinimą ekonomikos, finansų, mokesčių teisės ar susijusiose srityse
- Turite susijusią, 1-2 metų, darbo patirtį (konsultavimo, sandorių kainodaros, finansinų, duomenų analizės, Excel modeliavimo, apskaitos srityse)
- MS Excel valdote ne prasčiau nei anglų kalbą
Privalumai
- Geri analitiniai gebėjimai
- Kūrybiškumas
- Strateginis mąstymas
- Geri organizaciniai ir laiko valdymo įgūdžiai