Klientų aptarnavimo specialistai reikalingi daugeliui įmonių ir organizacijų: avialinijoms, bankams, parduotuvėms ir t.t., t.y. visoms klientų turinčioms organizacijoms.
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Informacijos klientams teikimas telefonu, elektroniniu paštu ar asmeniškai
|
|
|
|
|
Reagavimas į klientų užklausas bei informacijos apie produktus ar paslaugas, jų kainą ir kitas sąlygas teikimas
|
|
|
|
|
Rekomendacijų dėl įsigyjamų produktų ir paslaugų teikimas, atsižvelgiant į klientų poreikius
|
|
|
|
|
Klientų užsakymų valdymas
|
|
|
|
|
Klientų skundų tvarkymas ir iškilusių problemų sprendimas
|
|
|
|
|
Kliento profilio ar sąskaitos priežiūra
|
|
|
|
|
Klientų informacinės duomenų bazės valdymas
|
|
|
|
|
Dokumentų, susijusių su klientais, sisteminimas ir tvarkymas
|
|
|
|
|
Ataskaitų rengimas
|
|
|
|
|