Paieška

Rinkodaros specialistas (nuotolinė praktika))

Socialiniai mokslai 194 peržiūrėjo

Paskelbta: 2023 - 01 - 11

Galioja: 2023 - 03 - 01

Pageidaujamas bakalauro kursas: 3 , 4 , 5

Pageidaujamas magistro kursas: 1 , 2

Praktikos trukmė: 12 savaitės

T. Ševčenkos g. 16A-126, Vilnius, 03111
Telefonas: +37065231696

Praktikos aprašymas

Praktikos metu praktikantas /-ė susipažįsta su Emedelynas.lt projekto vystymu, procesais ir tuomet gilinasi į rinkodaros planavimą bei susijusius veiksmus. Praktikantas /- ė aktyviai prisidėtų prie šių užduočių: 1) Skaitmeninės reklamos rezultatų analizė, 2) SEO veiksmai 3) Lojalumo programos kraštovaizdžio dizaineriams ir naujakuriams sudėliojimas bei įgyvendinimas, 4) Naujų klientų pritraukimo planavimas Darbas nuotolinis iš namų, su komandos susitikimais online ir, pagal galimybes, gyvai. Praktika be finansinio atlygio, tačiau sėkmingos praktikos ir tolesnio susidomėjimo atveju būtų galimybė vėliau nuolatiniam darbui prie mūsų projekto Emedelynas.lt arba partnerių el. turinio ar el. komercijos projektuose.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Rinkodaros plano sudarymas
Konkurentų veiksmų sekimas ir analizė
Kainodaros tyrimai ir analizė
Paskirstymo kanalų atranka
Reklaminės kampanijos kūrimas ir įgyvendinimas
Žiniasklaidos (medijų) rinkos analizė ir rekomendacijų dėl reklaminių žinučių vietos, laiko pateikimas
Renginių organizavimas
Pardavimų skatinimo veiksmų kūrimas, įgyvendinimas ir priežiūra
Tiesioginio marketingo veiksmų įgyvendinimas
Internetinės svetainės priežiūra ir atnaujinimas Prekių aprašymų kokybės kontrolė ir korekcijos. Svetainės banerių ir infoblokų keitimas, turinio kūrimas.
Komunikacijos socialiuose tinkluose valdymas
Klientų duomenų bazės tvarkymas ir duomenų analizė
Rinkos tyrimų atlikimas
Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų išskyrstymas Kraštovaizdžio dizainerių segmento poreikių analizė
Alternatyvių reklamos priemonių pasiūlymas ir įgyvendinimas
Prekės ženklo strategijos kūrimas ir priežiūra
Skaitmeninio marketingo veiksmai Google Analytics ir Google Ads rezultatų analizė. SEO veiksmai.

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Svarbu: Bendras supratimas apie skaitmeninę rinkodarą. Gebėjimas įsigilinti, analizuoti rezultatus ir pateikti pasiūlymus. Platus mąstymas, bet išsigryninus reikalingus veiksmus, gėbėjimas atidžiai ir detaliai atlikti užduotis. Domėjimasis laisvalaikio prekių rinka, ypač apželdinimo ar sodininkystės temomis (pravers smalsumas ir mėgėjiška sveika nuovoka apie augalus). Privalumas, jei jau teko gilintis arba turima patirties su Google įrankiais, soc.tinklų rinkodara, pardavimų skatinimo programomis, internetinių svetainių turinio valdymu.
Reikalavimai
  • Verslo komunikacijos įgūdžiai, bendraujant raštu ir asmeniškai
  • Darbas su informacinėmis duomenų bazėmis
  • Analitiniai įgūdžiai
  • Skaitmeninės rinkodaros pagrindai
Privalumai
  • Grafinio dizaino įgūdžiai, naudojant Adobe Creative Suite (Photoshop, InDesign, Illustrator) ar panašias programas
  • Geri organizaciniai įgūdžiai, valdymo įgūdžiai
  • Sugebėjimas dirbti, laikantis terminų
  • Sugebėjimas dirbti komandoje
  • Strateginis mąstymas ir sugebėjimas numatyti verslo galimybes
  • Kūrybiškumas
  • Iniciatyvumas
  • Google įrankių (Analytics, Search console, Adwords, Market insights) bei SEO žinios
  • Turinio kūrimo patirtis, tekstų rašymas / redagavimas

Komentarai ( {{ (comments.list | filter:count).length }} )

Ačiū, komentaras bus matomas kai administratorius jį patvirtins.

{{msg}}

{{comment.name}} {{comment.time | u2date : 'yyyy - MM - dd'}}
{{comment.comment}}