Paieška

Praktika tarptautinėje pramogų agentūroje

Humanitariniai mokslai 2365 peržiūrėjo

Paskelbta: 2020 - 07 - 02

Galioja: 2025 - 05 - 07

Pageidaujamas bakalauro kursas: 1 , 2 , 3 , 4 , 5

Pageidaujamas magistro kursas: 1 , 2

Praktikos trukmė: 12 savaitės

Laisvės pr. 60-1201, Vilnius
Telefonas: +370 652 16600

Praktikos aprašymas

Visos įmonės kuria produktus ar paslaugas ir turi rasti joms vartotojų, t. y. parduoti jas. Pardavimo veikla yra susijusi su rinkodara, kai kuriose įmonėse pardavimas įeina į rinkodaros skyriaus funkcijas.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Pardavimo užsakymų telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklalapį ar asmeniškai priėmimas ir vykdymas
Atsakymas į klientų užklausas ir informacijos apie produktų paslaugų pasiūlymus teikimas
Darbas su prekybos vietomis (derybų vedimas, lentynų priežiūra, pardavimo skatinimo veiksmų prekybos vietose organizavimas ir kt.)
Įmonės produktų ar paslaugų siūlymas esamiems arba potencialiems klientams telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklapį ar asmeniškai
Naujų produktų ar paslaugų pristatymas
Pardavimo (klientų) duomenų bazės kūrimas ir atnaujinimas
Potencialių klientų paieška ir kontaktinės informacijos rinkimas
Pardavimo veiklos administravimas (dokumentacijos tvarkymas)
Produktų ar paslaugų pardavimo tikslų ir prognozių rengimas, pardavimo planavimas
Pardavimo skatinimo akcijų įgyvendinimas
Kontaktų su klientais metu gautos informacijos apie prekes ar paslaugas, rinkos tendencijas apibendrinimas
Konkurentų pasiūlymų ir marketingo strategijų analizė
Pardavimo būdų analizė ir pasiūlymų dėl naujų pardavimo būdų teikimas

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Reikalavimai
  • Darbo su informacinėmis duomenų bazėmis patirtis
  • Geri komunikacijos (raštu ir žodžiu) įgūdžiai
  • Gebėjimas įtikinti kitus, derybiniai gebėjimai
Privalumai
  • Kūrybinis mąstymas ir problemų sprendimo įgūdžiai
  • Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje
  • Stiprūs organizaciniai ir laiko valdymo įgūdžiai.
  • Lankstumas ir prisitaikymas prie kliento poreikių.