Paieška

TIKETA IEŠKO KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIAUS PRAKTIKANTO (-ĖS)

Humanitariniai mokslai 330 peržiūrėjo

Paskelbta: 2020 - 01 - 22

Galioja: 2020 - 02 - 29

Pageidaujamas bakalauro kursas: 1 , 2 , 3 , 4 , 5

Pageidaujamas magistro kursas: 1 , 2

Praktikos trukmė: 12 savaitės

Ukmergės g. 283B
Telefonas: +37061594657

Praktikos aprašymas

Kviečiame pritaikyti jau įgytas teorines žinias bei gauti kolektyvinio darbo įgūdžių. Praktikos sąlygos: praktikos trukmė 1-3 mėn. (trukmė ir pradžia pagal susitarimą), studentus praktikai priimsime pagal trišales praktinio mokymo sutartis. Kodėl verta atlikti praktiką pas mus? Dirbsi bendrovė, kurioje kiekvienas atliktas darbas turi tiesioginės įtakos verslui. Mes - labai lankstūs. Norint kažką pakeisti užteks geros ir argumentalios idėjos. Pramogos yra neatsiejama TIKETA kultūros dalis. Bus galimybių aplankyti įvairius renginius. Nesinori girtis, bet esame šaunūs. Juk dirbame su pramogomis! Gyvenimo aprašymą ir trumpą motyvacinį laišką iki vasario 29 d. prašome siųsti el. paštu raimonda@tiketa.lt. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Pardavimo užsakymų telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklalapį ar asmeniškai priėmimas ir vykdymas - operatyvus atsakymas į užklausas
Įmonės produktų ar paslaugų siūlymas esamiems arba potencialiems klientams telefonu, elektroniniu paštu
Pardavimo (klientų) duomenų bazės kūrimas ir atnaujinimas
Potencialių klientų paieška ir kontaktinės informacijos rinkimas
Pardavimo skatinimo įgyvendinimas
Pardavimo būdų analizė ir pasiūlymų dėl naujų pardavimo būdų teikimas
Rūpintis mūsų VIP klientais

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Informacija pateikta reikalavimų skiltyje.
Reikalavimai
  • Geri komunikacijos (raštu ir žodžiu) įgūdžiai;
  • Išmanyti anglų kalbą (rusų kalba - privalumas);
  • Turėti nepriekaištingas lietuvių kalbos žinias;
  • Turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • Norėti mokytis ir tobulėti;
  • Patirtis klientų aptarnavimo srityje - privalumas.
Privalumai
  • Kūrybinis mąstymas ir problemų sprendimo įgūdžiai;
  • Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Stiprūs organizaciniai ir laiko valdymo įgūdžiai;
  • Lankstumas ir prisitaikymas prie kliento poreikių;
  • Komunikabilumas ir kūrybiškumas.