Paieška

Skaitmeninės komunikacijos specialistas (-ė)

Humanitariniai mokslai 99 peržiūrėjo

Paskelbta: 2025 - 01 - 10

Galioja: 2025 - 05 - 26

Pageidaujamas bakalauro kursas: 2 , 3 , 4 , 5

Lazdynų g.21
Telefonas: +370 668 27278

Praktikos aprašymas

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Skaitmeninės rinkodaros įgūdžiai: Gebėjimas kurti ir įgyvendinti sėkmingas skaitmenines rinkodaros kampanijas, pasinaudojant socialiniais tinklais, paieškos sistemomis ir kitais skaitmeniniais kanalais. Turinio kūrimas: Įgūdžiai kurti įdomų, informatyvų ir patrauklų turinį įvairiems formatams: tinklaraščio įrašai, socialinių tinklų žinutės, video, infografikos ir kt. Analitiniai gebėjimai: Gebėjimas analizuoti duomenis ir įvertinti kampanijų efektyvumą, priimant pagrįstus sprendimus. Grafinis dizainas: Pagrindinės žinios apie grafinį dizainą leidžia kurti vizualiai patrauklų turinį. SEO optimizavimas: Gebėjimas optimizuoti turinį paieškos sistemoms, kad jis būtų lengviau randamas. Socialinių tinklų valdymas: Efektyvus įvairių socialinių tinklų profilių valdymas ir bendravimas su auditorija. Skaitmeninės reklamos įrankiai: Gebėjimas naudotis įvairiomis skaitmeninės reklamos platformomis. Projekto valdymas: Gebėjimas planuoti, organizuoti ir įgyvendinti skaitmeninius projektus.
Reikalavimai
  • Naudoji ir išmanai Facebook Ads, LinkedIn Ads, YouTube Ads įrankius;
  • Turi patirties dirbant su dizaino programomis, vizualinio turinio rengimu soc. tinklams;
  • Naudoji ir išmanai Google Analytics, Google Tags ir kt. Google įrankius;
  • Turi stiprius veiklos planavimo, organizavimo ir valdymo, komunikacijos įgūdžius.
  • Turi puikias lietuvių kalbos, labai geras anglų kalbos žinias: tiek raštu, tiek žodžiu;
Privalumai
  • Turi projektų ir biudžetų valdymo patirties;
  • Panašaus darbo patirtis (privalumas).