Socialiniai mokslai 193 peržiūrėjo
Paskelbta: 2023 - 01 - 11
Galioja: 2023 - 03 - 01
Pageidaujamas bakalauro kursas:
3
, 4
, 5
Pageidaujamas magistro kursas:
1
, 2
Praktikos trukmė: 12 savaitės
T. Ševčenkos g. 16A-126, Vilnius, 03111
Telefonas: +37065231696
Praktikos aprašymas
Praktikos metu praktikantas /-ė susipažįsta su Emedelynas.lt projekto vystymu, procesais ir tuomet gilinasi į rinkodaros planavimą bei susijusius veiksmus. Praktikantas /- ė aktyviai prisidėtų prie šių užduočių: 1) Skaitmeninės reklamos rezultatų analizė, 2) SEO veiksmai 3) Lojalumo programos kraštovaizdžio dizaineriams ir naujakuriams sudėliojimas bei įgyvendinimas, 4) Naujų klientų pritraukimo planavimas
Darbas nuotolinis iš namų, su komandos susitikimais online ir, pagal galimybes, gyvai.
Praktika be finansinio atlygio, tačiau sėkmingos praktikos ir tolesnio susidomėjimo atveju būtų galimybė vėliau nuolatiniam darbui prie mūsų projekto Emedelynas.lt arba partnerių el. turinio ar el. komercijos projektuose.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Rinkodaros plano sudarymas
|
|
|
|
|
Konkurentų veiksmų sekimas ir analizė
|
|
|
|
|
Kainodaros tyrimai ir analizė
|
|
|
|
|
Paskirstymo kanalų atranka
|
|
|
|
|
Reklaminės kampanijos kūrimas ir įgyvendinimas
|
|
|
|
|
Žiniasklaidos (medijų) rinkos analizė ir rekomendacijų dėl reklaminių žinučių vietos, laiko pateikimas
|
|
|
|
|
Renginių organizavimas
|
|
|
|
|
Pardavimų skatinimo veiksmų kūrimas, įgyvendinimas ir priežiūra
|
|
|
|
|
Tiesioginio marketingo veiksmų įgyvendinimas
|
|
|
|
|
Internetinės svetainės priežiūra ir atnaujinimas
|
|
|
|
Prekių aprašymų kokybės kontrolė ir korekcijos. Svetainės banerių ir infoblokų keitimas, turinio kūrimas.
|
Komunikacijos socialiuose tinkluose valdymas
|
|
|
|
|
Klientų duomenų bazės tvarkymas ir duomenų analizė
|
|
|
|
|
Rinkos tyrimų atlikimas
|
|
|
|
|
Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų išskyrstymas
|
|
|
|
Kraštovaizdžio dizainerių segmento poreikių analizė
|
Alternatyvių reklamos priemonių pasiūlymas ir įgyvendinimas
|
|
|
|
|
Prekės ženklo strategijos kūrimas ir priežiūra
|
|
|
|
|
Skaitmeninio marketingo veiksmai
|
|
|
|
Google Analytics ir Google Ads rezultatų analizė.
SEO veiksmai.
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
Svarbu: Bendras supratimas apie skaitmeninę rinkodarą. Gebėjimas įsigilinti, analizuoti rezultatus ir pateikti pasiūlymus. Platus mąstymas, bet išsigryninus reikalingus veiksmus, gėbėjimas atidžiai ir detaliai atlikti užduotis. Domėjimasis laisvalaikio prekių rinka, ypač apželdinimo ar sodininkystės temomis (pravers smalsumas ir mėgėjiška sveika nuovoka apie augalus). Privalumas, jei jau teko gilintis arba turima patirties su Google įrankiais, soc.tinklų rinkodara, pardavimų skatinimo programomis, internetinių svetainių turinio valdymu.
Reikalavimai
- Verslo komunikacijos įgūdžiai, bendraujant raštu ir asmeniškai
- Darbas su informacinėmis duomenų bazėmis
- Analitiniai įgūdžiai
- Skaitmeninės rinkodaros pagrindai
Privalumai
- Grafinio dizaino įgūdžiai, naudojant Adobe Creative Suite (Photoshop, InDesign, Illustrator) ar panašias programas
- Geri organizaciniai įgūdžiai, valdymo įgūdžiai
- Sugebėjimas dirbti, laikantis terminų
- Sugebėjimas dirbti komandoje
- Strateginis mąstymas ir sugebėjimas numatyti verslo galimybes
- Kūrybiškumas
- Iniciatyvumas
- Google įrankių (Analytics, Search console, Adwords, Market insights) bei SEO žinios
- Turinio kūrimo patirtis, tekstų rašymas / redagavimas
Komentarai ( {{ (comments.list | filter:count).length }} )
{{msg}}