Vaizduojamieji menai 132 peržiūrėjo
Paskelbta: 2025 - 01 - 06
Galioja: 2025 - 05 - 26
Pageidaujamas bakalauro kursas:
3
, 4
, 5
Praktikos trukmė: 12 savaitės
Lazdynų g.21
Telefonas: +370 668 27278
Praktikos aprašymas
Reikalingas Rinkodaros ir Marketingo Specialisto asistentas, kurio pagrindinis tikslas – kurti ir įgyvendinti efektyvias rinkodaros strategijas, stiprinančias mūsų pozicijas rinkoje.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Kurti ir įgyvendinti rinkodaros strategijas bei kampanijas, orientuotas į pardavimų augimą.
|
|
|
|
|
Socialinių tinklų, skaitmeninės reklamos ir kitų kanalų turinio kūrimas bei valdymas
|
|
|
|
|
Rinkos tyrimų vykdymas, konkurencinės aplinkos analizė ir naujų galimybių paieška, intensyvi plėtra produktų elektroninei parduotuvei
|
|
|
|
|
Rezultatų stebėjimas, analizė ir veiksmų koregavimas pagal gautą informaciją
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
E-parduotuvės rinkodaros ir marketingo specialistas yra atsakingas už prekių ar paslaugų populiarinimą virtualioje erdvėje, siekiant padidinti pardavimus ir įmonės žinomumą. Šis specialistas turi puikiai išmanyti internetinės rinkodaros įrankius ir metodus, gebėti analizuoti rinkos tendencijas bei kurti efektyvias marketingo strategijas.
Reikalavimai
- Kūrybiškumas ir gebėjimas generuoti inovatyvias idėjas. Pardavimų strategijos dėliojimas.
- Gebėjimas naudotis analitiniais įrankiais (, Google Analytics, Facebook Ads Manager Instagram, ).
- Puikūs komunikacijos ir organizaciniai įgūdžiai.
- Laisvas lietuvių ir anglų kalbos mokėjimas (papildomos kalbos – privalumas).
Privalumai
- Panašaus darbo patirtis (privalumas).