Paieška

Rinkodara ir pardavimai

Socialiniai mokslai 1068 peržiūrėjo

Paskelbta: 2020 - 09 - 03

Galioja: 2021 - 12 - 31

Pageidaujamas bakalauro kursas: 3

Praktikos trukmė: 12 savaitės

Praktikos aprašymas

Sumanios praktikos tikslas – pasitelkiant tarpdiscipliniškumu paremtą komandinį darbą, atlikti vartotojų elgsenos tyrimą ir parengti rinkodaros planą ir tokiu būdu susieti ir ugdyti skirtingus studentų įgūdžius, reikalingus bendrai problemai spręsti.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Susipažinimas su problema ir jos priežasčių identifikavimas
Sprendimo būdų nustatymas
Vartotojų elgsenos tyrimo atlikimas ir rinkodaros plano parengimas
Rinkodaros plano rengimas
Pasiruošimas tarpiniam pristatymui
Tarpinis atlikto tyrimo ir parengto rinkodaros plano pristatymas
Vartotojų elgsenos tyrimo tikslinimas ir rinkodaros plano tikslinimas
Rinkodaros plano rengimas
Pasiruošimas galutiniam pristatymui
Galutinis atlikto tyrimo ir parengto rinkodaros plano pristatymas

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Reikalavimai
  • Kompiuterinis raštingumas (MS Office)
  • Rinkodaros ir marketingo teorinių žinių taikymas praktikoje
  • Darbas su duomenų bazėmis ir gebėjimas interpretuoti gautus duomenis
  • Sistemiškas ir analitinis mąstymas
  • Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje, iniciatyvumas
Privalumai
  • Pageidautina, kad būsimas rinkodaros specialistas būtų III-IV kurso verslo ir viešosios vadybos arba socialiniams mokslams priskiriamų studijų krypčių studentas

Komentarai ( {{ (comments.list | filter:count).length }} )

Ačiū, komentaras bus matomas kai administratorius jį patvirtins.

{{msg}}

{{comment.name}} {{comment.time | u2date : 'yyyy - MM - dd'}}
{{comment.comment}}