Paieška

Pardavimų vadybininkas (ė)

Technologijos mokslai 112 peržiūrėjo

Paskelbta: 2024 - 05 - 31

Galioja: 2024 - 08 - 31

Praktikos trukmė: 12 savaitės

Ąžuolyno 2A
Telefonas: +37060233223

Praktikos aprašymas

Ieškome aktyvaus, motyvuoto ir į rezultatus orientuoto pardavimų specialisto (ės)! Jūsų laukia dinamiškas darbas su klientais, atveriant naujas pardavimų galimybes įvairiais kanalais. Jūs pristatysite mūsų paslaugas ir edukuosite klientus, rengsite individualius pasiūlymus, reguliariai aptarsite rezultatus su vadovu ir nuolat tobulinsite savo įgūdžius, tapdami tikru savo srities ekspertu. Pardavimų patirtis didelis privalumas. Siūlome lankstų darbo grafiką, bonusus nuo pardavimų, palaikančią komandą ir karjeros galimybes.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Pardavimo užsakymų telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklalapį ar asmeniškai priėmimas ir vykdymas
Atsakymas į klientų užklausas ir informacijos apie produktų paslaugų pasiūlymus teikimas
Įmonės produktų ar paslaugų siūlymas esamiems arba potencialiems klientams telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklapį ar asmeniškai
Naujų produktų ar paslaugų pristatymas
Pardavimo (klientų) duomenų bazės kūrimas ir atnaujinimas
Potencialių klientų paieška ir kontaktinės informacijos rinkimas
Produktų ar paslaugų pardavimo tikslų ir prognozių rengimas, pardavimo planavimas
Konkurentų pasiūlymų ir marketingo strategijų analizė
Pardavimo būdų analizė ir pasiūlymų dėl naujų pardavimo būdų teikimas

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

1-4 kurso studentas, arba asmuo norintis persikvalaifikuoti, įgyti praktikos IT srityje, pardavimų skyriuje. Ieškome proaktyvaus asmens, kuris imasi iniciatyvos, mėgsta bendrauti, turi derybinių gebėjimų. Po praktikos - galimybė įsidarbinti pilnu etatu.
Reikalavimai
  • Darbo su informacinėmis duomenų bazėmis patirtis
  • Geri komunikacijos (raštu ir žodžiu) įgūdžiai
  • Gebėjimas įtikinti kitus, derybiniai gebėjimai
Privalumai
  • Kūrybinis mąstymas ir problemų sprendimo įgūdžiai
  • Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje
  • Stiprūs organizaciniai ir laiko valdymo įgūdžiai.
  • Lankstumas ir prisitaikymas prie kliento poreikių.