Paieška

Pardavimų vadybininkas

Socialiniai mokslai 123 peržiūrėjo

Paskelbta: 2024 - 04 - 29

Galioja: 2024 - 05 - 31

Pageidaujamas bakalauro kursas: 4 , 5

Praktikos trukmė: 12 savaitės

Žalgirio 135
Telefonas: +37060994300

Praktikos aprašymas

Praktikos tikslas - suteikti praktikantui galimybę įgyti praktinės patirties dirbant pardavimų vadybininku didmenos įmonėje. Praktikantas susipažins su įmonės veikla, pardavimų procesu, klientų aptarnavimu ir kitomis su pardavimais susijusiomis užduotimis.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Pardavimo užsakymų telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklalapį ar asmeniškai priėmimas ir vykdymas
Atsakymas į klientų užklausas ir informacijos apie produktų paslaugų pasiūlymus teikimas
Darbas su prekybos vietomis (derybų vedimas, lentynų priežiūra, pardavimo skatinimo veiksmų prekybos vietose organizavimas ir kt.)
Įmonės produktų ar paslaugų siūlymas esamiems arba potencialiems klientams telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklapį ar asmeniškai
Naujų produktų ar paslaugų pristatymas
Pardavimo (klientų) duomenų bazės kūrimas ir atnaujinimas
Potencialių klientų paieška ir kontaktinės informacijos rinkimas
Pardavimo veiklos administravimas (dokumentacijos tvarkymas)
Produktų ar paslaugų pardavimo tikslų ir prognozių rengimas, pardavimo planavimas
Pardavimo skatinimo akcijų įgyvendinimas
Kontaktų su klientais metu gautos informacijos apie prekes ar paslaugas, rinkos tendencijas apibendrinimas
Konkurentų pasiūlymų ir marketingo strategijų analizė
Pardavimo būdų analizė ir pasiūlymų dėl naujų pardavimo būdų teikimas

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Kas gali pretenduoti į praktikos atlikimą? jeigu norite tobulėti bei įgyti patirties pardavimų srityje; esate iniciatyvus, ambicingas, veržlus ir kūrybingas; turite inovatoriškų idėjų, kurias norite ne tik išsakyti, bet ir įgyvendinti.
Reikalavimai
  • Geri komunikacijos (raštu ir žodžiu) įgūdžiai
Privalumai
  • Kūrybinis mąstymas ir problemų sprendimo įgūdžiai
  • Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje
  • Stiprūs organizaciniai ir laiko valdymo įgūdžiai.
  • Lankstumas ir prisitaikymas prie kliento poreikių.