Humanitariniai mokslai 91 peržiūrėjo
Paskelbta: 2024 - 10 - 10
Galioja: 2024 - 12 - 31
Pageidaujamas bakalauro kursas:
2
, 3
, 4
Praktikos trukmė: 12 savaitės
Lazdynų g.21
Telefonas: +370 668 27278
Praktikos aprašymas
Visos įmonės kuria produktus ar paslaugas ir turi rasti joms vartotojų, t. y. parduoti jas. Pardavimo veikla yra susijusi su rinkodara, kai kuriose įmonėse pardavimas įeina į rinkodaros skyriaus funkcijas.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Įmonės produktų ar paslaugų siūlymas esamiems arba potencialiems klientams telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklapį ar asmeniškai
|
|
|
|
|
Naujų produktų ar paslaugų pristatymas
|
|
|
|
|
Pardavimo (klientų) duomenų bazės kūrimas ir atnaujinimas
|
|
|
|
|
Pardavimo būdų analizė ir pasiūlymų dėl naujų pardavimo būdų teikimas
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
Pardavimų telefonu vadybininkas yra atsakingas už įmonės produktų pardavimą telefonu. Tai reikalauja ne tik puikių bendravimo įgūdžių, bet ir gebėjimo suprasti klientų poreikius bei užmegzti ilgalaikius santykius.
Pagrindinės pareigos ir atsakomybės:
Pardavimų tikslų vykdymas: aktyvus skambučių vykdymas, potencialių klientų paieška ir konsultavimas, sandorių užbaigimas.
Klientų bazės valdymas: esamų klientų santykių palaikymas, naujų klientų pritraukimas.
Pardavimų procesų optimizavimas: dalyvavimas kuriant ir tobulinant pardavimo strategijas, naudojamų įrankių analizė.
Rinkos tyrimai: konkurencinės aplinkos analizė, naujų pardavimo galimybių paieška.
Ataskaitos: reguliarių pardavimų ataskaitų teikimas vadovui.
Reikalavimai
- Geri komunikacijos (raštu ir žodžiu) įgūdžiai
- Gebėjimas įtikinti kitus, derybiniai gebėjimai
- Esi lengvai bendraujantis (-i) ir pozityvus (-i)
- Esi orientuotas į aukštus asmeninius pardavimų rezultatus
Privalumai
- Kūrybinis mąstymas ir problemų sprendimo įgūdžiai
- Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje
- Stiprūs organizaciniai ir laiko valdymo įgūdžiai.
- Lankstumas ir prisitaikymas prie kliento poreikių.