Socialiniai mokslai 103 peržiūrėjo
Paskelbta: 2024 - 08 - 14
Galioja: 2024 - 09 - 14
Pageidaujamas bakalauro kursas:
3
, 4
, 5
Pageidaujamas magistro kursas:
1
, 2
Praktikos trukmė: 12 savaitės
+37064857001
Telefonas: +37064857001
Praktikos aprašymas
The goal of this smart internship is to provide hands-on experience in influencer management, UGC curation, and social media strategy, while supporting Aruelle's expansion into international markets. You'll play a key role in crafting content and partnerships that resonate globally, contributing to the brand's growth beyond its current borders.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Susipažinimas su problema ir jos priežasčių identifikavimas
|
|
|
|
|
Sprendimo būdų nustatymas
|
|
|
|
|
Vartotojų elgsenos tyrimo atlikimas ir rinkodaros plano parengimas
|
|
|
|
|
Rinkodaros plano rengimas
|
|
|
|
|
Pasiruošimas tarpiniam pristatymui
|
|
|
|
|
Vartotojų elgsenos tyrimo tikslinimas ir rinkodaros plano tikslinimas
|
|
|
|
|
Rinkodaros plano rengimas
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
- Active and engaged in social media platforms
- Strong knowledge of the fashion industry and current trends
- Excellent taste in fashion and social media aesthetics
- Proficiency in English
- Adaptable and quick to learn new tools and trends
- Basic skills in Photoshop/Illustrator or a similar program
If you meet these requirements and are excited to contribute to a growing brand, we’d love to hear from you!
Reikalavimai
- Kompiuterinis raštingumas (MS Office)
- Rinkodaros ir marketingo teorinių žinių taikymas praktikoje
- Darbas su duomenų bazėmis ir gebėjimas interpretuoti gautus duomenis
- Sistemiškas ir analitinis mąstymas
- Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje, iniciatyvumas
Privalumai
- Pageidautina, kad būsimas rinkodaros specialistas būtų III-IV kurso verslo ir viešosios vadybos arba socialiniams mokslams priskiriamų studijų krypčių studentas