Paieška

Klientų patirties gerinimo specialistė (-as)

Socialiniai mokslai 89 peržiūrėjo

Paskelbta: 2023 - 09 - 19

Galioja: 2023 - 12 - 31

Pageidaujamas bakalauro kursas: 1 , 2 , 3 , 4 , 5

Pageidaujamas magistro kursas: 1

Praktikos trukmė: 12 savaitės

Lazdynų g.21
Telefonas: +370 668 27278

Praktikos aprašymas

Dirbant didelės konkurencijos aplinkoje, nepakanka patenkinti klientų lūkesčius, kad jie būtų lojalūs. Juos turime viršyti. Klientas turi būti ypatingai patenkintas prekių ar paslaugų kokybe, kad rekomenduotų juos kitiems žmonėms. Tuomet jis tampa mūsų vertintoju, pardavėju ir lojaliu klientu. Ieškome žmogaus, kuris padėtų mūsų klientui analizuoti ir modeliuoti klientų patyrimą svarbiausiuose sąlyčio su organizacija taškuose.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Kliento patirties apsiperkant gerinimo strategijų kūrimas ir įgyvendinimas
Konkurentų veiksmų sekimas ir analizė
Kainodaros tyrimai ir analizė
Reklaminės kampanijos kūrimas ir įgyvendinimas
Pardavimų skatinimo veiksmų kūrimas, įgyvendinimas ir priežiūra
Rinkos tyrimų atlikimas
Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų išskyrstymas
Prekės ženklo strategijos kūrimas ir priežiūra

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

- studijuojantis/-i - puikiai mokėti lietuvių kalbą - Labai geri darbų planavimo ir organizavimo įgūdžiai, mokėjimas laikytis terminų, vidinė motyvacija tobulėti ir mokytis; - Patirtis ruošiant turinį socialinams tinklams, bei vidinei komunikacijai;
Reikalavimai
  • Verslo komunikacijos įgūdžiai, bendraujant raštu ir asmeniškai
  • Analitiniai įgūdžiai
  • Kūrybiškumas ir tendencijų sekimas socialinėse medijose;
  • Gebėjimas dirbti vizualinio turinio kūrimo programomis (Canva, Adobe Premiere ir kt.) (privalumas);
Privalumai
  • Geri organizaciniai įgūdžiai, valdymo įgūdžiai
  • Sugebėjimas dirbti, laikantis terminų
  • Sugebėjimas dirbti komandoje
  • Strateginis mąstymas ir sugebėjimas numatyti verslo galimybes
  • Kūrybiškumas
  • Iniciatyvumas