Paieška

Klientų aptarnavimo specialisto praktika

Socialiniai mokslai 20 peržiūrėjo

Paskelbta: 2025 - 07 - 07

Galioja: 2025 - 07 - 31

Pageidaujamas bakalauro kursas: 2 , 3 , 4 , 5

Praktikos trukmė: 10 savaitės

Mokslininkų g. 2
Telefonas: +37064134651

Praktikos aprašymas

Praktikos aprašymas Inovatyvius maisto papildus kurianti ir gaminanti įmonių grupė (prekiniai ženklai "L Cell" ir " H Drop") ieško klientų aptarnavimo specialisto savo el. parduotuvėms. Pagrindinė jūsų užduotis bus užtikrinti 5 žvaigždučių vertą el. parduotuvės aptarnavimą. Ką siūlome: - Buvimas veiksmo sukūryje ir tapimas svarbia komandos dalimi. - Maloni ir šiuolaikiška komanda bei geriausi pasaulyje klientai :) - Po praktikos laikotarpio – 1600-2200 EUR atlyginimas, priklausomai nuo patirties ir įgūdžių. - Darbas iš šiuolaikiškų įmonės patalpų (Mokslininkų g. 2, Vilnius). - Augame ir keičiamės kiekvieną dieną, tad karjeros galimybės iš esmės yra neribotos.

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Specialios kvalifikacijos darbui atlikti nereikia.
Reikalavimai
  • - Komunikacija su klientais lietuvių ir anglų kalba, juos konsultuojant, atsakant į jų klausimus ar informuojant apie nenumatytus trikdžius
  • - Kruopštus siuntų ruošimas (taip, kad būtų malonu jas išpakuoti) bei perdavimas kurjeriams arba klientams
  • - Visų užsakymų administravimas Shopify ir MultiParcels platformose bei užtikrinimas, kad klientų siuntos juos pasiektų laiku
  • - Grąžinimų priėmimas ir administravimas
  • - Klientų bankinių pavedimų priežiūra
  • - Nuolatinė sprendimų, kaip užsakymus pateikti greičiau ir sklandžiau, paieška
Privalumai
  • - Puikios lietuvių ir anglų k. žinios raštu ir žodžiu
  • - Gebėjimas reprezentatyviai bei maloniai bendrauti su klientais
  • - Kruopštumas
  • - Domėjimasis sveika gyvensena bei ilgaamžiškumu
  • - Esame startuolis, tad tikimės, kad nebijote prisiimti naujų kasdienių iššūkių