Paieška

Klientų aptarnavimo specialistas

Socialiniai mokslai 459 peržiūrėjo

Paskelbta: 2021 - 02 - 19

Galioja: 2021 - 12 - 31

Pageidaujamas bakalauro kursas: 1 , 2 , 3 , 4 , 5

Pageidaujamas magistro kursas: 1 , 2

Praktikos trukmė: 12 savaitės

Pilies g. 16-10
Telefonas: +37052456682

Praktikos aprašymas

Šios praktikos metu sužinosite apie Įmonės turimus finansinius produktus, konsultuosite Įmonės esamus ir potencialius klientus visais jiems rūpimais klausimais, padėsite spręsti iškilusias problemas.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Informacijos klientams teikimas telefonu, elektroniniu paštu ar asmeniškai
Reagavimas į klientų užklausas bei informacijos apie produktus ar paslaugas, jų kainą ir kitas sąlygas teikimas
Rekomendacijų dėl įsigyjamų produktų ir paslaugų teikimas, atsižvelgiant į klientų poreikius
Klientų užsakymų valdymas
Klientų skundų tvarkymas ir iškilusių problemų sprendimas
Kliento profilio ar sąskaitos priežiūra
Klientų informacinės duomenų bazės valdymas
Dokumentų, susijusių su klientais, sisteminimas ir tvarkymas
Ataskaitų rengimas

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Gebėjimas aiškiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; Puikios anglų k. žinios (kitos užsienio kalbos mokėjimas didžiulis privalumas); Atidumas detalėms; Greitas mokymasis.
Reikalavimai
  • Darbo su informacinėmis duomenų bazėmis patirtis
  • Geri komunikacijos įgūdžiai
  • Gebėjimas spręsti problemas
Privalumai
  • Gebėjimas valdyti stresines situacijas
  • Preciziškumas ir kruopštumas