Socialiniai mokslai 188 peržiūrėjo
Paskelbta: 2024 - 08 - 16
Galioja: 2024 - 09 - 30
Pageidaujamas bakalauro kursas:
2
, 3
, 4
, 5
Praktikos trukmė: 12 savaitės
J. GALVYDZIO 3
Telefonas: +37060594837
Praktikos aprašymas
Praktikos tikslas - detaliai apibrėžti praktikos metu praktikanto įmonėje ar organizacijoje (priimančioje institucijoje) atliekamus darbus ir suplanuoti ir praktikos eigą.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Rinkodaros plano sudarymas
|
|
|
|
|
Konkurentų veiksmų sekimas ir analizė
|
|
|
|
|
Kainodaros tyrimai ir analizė
|
|
|
|
|
Paskirstymo kanalų atranka
|
|
|
|
|
Reklaminės kampanijos kūrimas ir įgyvendinimas
|
|
|
|
|
Žiniasklaidos (medijų) rinkos analizė ir rekomendacijų dėl reklaminių žinučių vietos, laiko pateikimas
|
|
|
|
|
Renginių organizavimas
|
|
|
|
|
Pardavimų skatinimo veiksmų kūrimas, įgyvendinimas ir priežiūra
|
|
|
|
|
Internetinės svetainės priežiūra ir atnaujinimas
|
|
|
|
|
Komunikacijos socialiuose tinkluose valdymas
|
|
|
|
|
Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų išskyrstymas
|
|
|
|
|
Prekės ženklo strategijos kūrimas ir priežiūra
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
Ieškome entuziastingo ir motyvuoto jauno specialisto, norinčio pradėti karjerą elektroninės komercijos rinkodaros srityje. Kaip Jaunesnysis Elektroninės Komercijos Rinkodaros Vadybininkas, turėsite galimybę įgyti praktinės patirties dirbant su įvairiomis e-komercijos platformomis, prisidėti prie skaitmeninių rinkodaros kampanijų ir padėti auginti mūsų internetinę pardavimų veiklą.
Atsakomybės:
Pagalba kuriant ir įgyvendinant e-komercijos rinkodaros strategijas.
Dalyvavimas kuriant ir optimizuojant skaitmeninio marketingo kampanijas (Google Ads, Facebook Ads, Instagram ir kt.).
Internetinės svetainės turinio valdymas, produktų aprašymų ir vizualinio turinio kūrimas bei atnaujinimas.
Elektroninės komercijos veiklos ir rezultatų analizė, ataskaitų rengimas.
Klientų elgsenos ir rinkos tendencijų stebėjimas bei įžvalgų teikimas rinkodaros komandai.
Bendradarbiavimas su kitais komandos nariais siekiant padidinti pardavimus ir pagerinti vartotojo patirtį.
Reikalavimai
- Socialinių medijų valdymo įgūdžiai
- Verslo komunikacijos įgūdžiai, bendraujant raštu ir asmeniškai
- Darbas su informacinėmis duomenų bazėmis
- Analitiniai įgūdžiai
Privalumai
- Grafinio dizaino įgūdžiai, naudojant Adobe Creative Suite (Photoshop, InDesign, Illustrator) ar panašias programas
- Geri organizaciniai įgūdžiai, valdymo įgūdžiai
- Sugebėjimas dirbti, laikantis terminų
- Sugebėjimas dirbti komandoje
- Strateginis mąstymas ir sugebėjimas numatyti verslo galimybes
- Kūrybiškumas
- Iniciatyvumas