Socialiniai mokslai 96 peržiūrėjo
Paskelbta: 2024 - 08 - 16
Galioja: 2024 - 09 - 30
Pageidaujamas bakalauro kursas:
3
, 4
, 5
Pageidaujamas magistro kursas:
1
, 2
Praktikos trukmė: 12 savaitės
J. GALVYDZIO 3
Telefonas: +37060594837
Praktikos aprašymas
Visos įmonės kuria produktus ar paslaugas ir turi rasti joms vartotojų, t. y. parduoti jas. Pardavimo veikla yra susijusi su rinkodara, kai kuriose įmonėse pardavimas įeina į rinkodaros skyriaus funkcijas.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Pardavimo užsakymų telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklalapį ar asmeniškai priėmimas ir vykdymas
|
|
|
|
|
Atsakymas į klientų užklausas ir informacijos apie produktų paslaugų pasiūlymus teikimas
|
|
|
|
|
Darbas su prekybos vietomis (derybų vedimas, lentynų priežiūra, pardavimo skatinimo veiksmų prekybos vietose organizavimas ir kt.)
|
|
|
|
|
Įmonės produktų ar paslaugų siūlymas esamiems arba potencialiems klientams telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklapį ar asmeniškai
|
|
|
|
|
Naujų produktų ar paslaugų pristatymas
|
|
|
|
|
Pardavimo (klientų) duomenų bazės kūrimas ir atnaujinimas
|
|
|
|
|
Potencialių klientų paieška ir kontaktinės informacijos rinkimas
|
|
|
|
|
Pardavimo veiklos administravimas (dokumentacijos tvarkymas)
|
|
|
|
|
Produktų ar paslaugų pardavimo tikslų ir prognozių rengimas, pardavimo planavimas
|
|
|
|
|
Pardavimo skatinimo akcijų įgyvendinimas
|
|
|
|
|
Kontaktų su klientais metu gautos informacijos apie prekes ar paslaugas, rinkos tendencijas apibendrinimas
|
|
|
|
|
Konkurentų pasiūlymų ir marketingo strategijų analizė
|
|
|
|
|
Pardavimo būdų analizė ir pasiūlymų dėl naujų pardavimo būdų teikimas
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
Ieškome kūrybiško ir ambicingo jauno specialisto, kuris norėtų įgyti patirties prekės ženklo valdymo srityje. Kaip Jaunesnysis Prekės Ženklo Vadybininkas, jūs būsite atsakingas už pagalbą kuriant ir įgyvendinant prekės ženklo strategijas, prisidėsite prie rinkodaros kampanijų ir padėsite užtikrinti prekės ženklo matomumą rinkoje.
Atsakomybės:
Rinkos tyrimų ir konkurentų analizės atlikimas.
Bendradarbiavimas su rinkodaros komanda
Dalyvavimas prekės ženklo renginiuose, parodose ir kituose veiklose.
Prekės ženklo komunikacijos stebėjimas ir ataskaitų rengimas.
Pagalba plėtojant prekės ženklo identitetą ir užtikrinant nuoseklumą visuose kanaluose
Reikalavimai
- Darbo su informacinėmis duomenų bazėmis patirtis
- Geri komunikacijos (raštu ir žodžiu) įgūdžiai
- Gebėjimas įtikinti kitus, derybiniai gebėjimai
Privalumai
- Kūrybinis mąstymas ir problemų sprendimo įgūdžiai
- Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje
- Stiprūs organizaciniai ir laiko valdymo įgūdžiai.
- Lankstumas ir prisitaikymas prie kliento poreikių.