Humanitariniai mokslai 157 peržiūrėjo
Paskelbta: 2020 - 11 - 23
Galioja: 2021 - 03 - 01
Pageidaujamas bakalauro kursas:
1
, 2
, 3
, 4
, 5
Praktikos trukmė: 12 savaitės
Pilies g. 16-10
Telefonas: +37052456682
Praktikos aprašymas
Šioje pozicijoje jūs sužinosite kaip verifikuoti klientų tapatybę; Rinksite ir analizuosite duomenis apie klientus ir jų atliekamas operacijas; Analizuosite kliento rizikos profilį; Dalyvausite vidiniuose tyrimuose, susijusiuose su įtartinomis operacijomis ir veiksmais; Prižiūrėsite klientus, kad jų duomenys atitiktų pinigų plovimo prevencijos reikalavimus.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Informacijos klientams teikimas telefonu, elektroniniu paštu ar asmeniškai
|
|
|
|
|
Reagavimas į klientų užklausas bei informacijos apie produktus ar paslaugas, jų kainą ir kitas sąlygas teikimas
|
|
|
|
|
Rekomendacijų dėl įsigyjamų produktų ir paslaugų teikimas, atsižvelgiant į klientų poreikius
|
|
|
|
|
Klientų užsakymų valdymas
|
|
|
|
|
Klientų skundų tvarkymas ir iškilusių problemų sprendimas
|
|
|
|
|
Kliento profilio ar sąskaitos priežiūra
|
|
|
|
|
Klientų informacinės duomenų bazės valdymas
|
|
|
|
|
Dokumentų, susijusių su klientais, sisteminimas ir tvarkymas
|
|
|
|
|
Ataskaitų rengimas
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
Atidumas detalėms
Greitas mokymasis
Geros anglų k. žinios
Kitos užsienio kalbos mokėjimas privalumas
Reikalavimai
- Darbo su informacinėmis duomenų bazėmis patirtis
- Geri komunikacijos įgūdžiai
- Gebėjimas spręsti problemas
Privalumai
- Gebėjimas valdyti stresines situacijas
- Stiprūs organizaciniai ir laiko valdymo įgūdžiai
- Preciziškumas ir kruopštumas